Gheisa de Bucuresti

Asa de tare m-a intristat filmul “Memoriile unei gheise” si atat de mult am simtit asemanarea cu acea lume din Orientul Indepartat, incat m-am intrebat daca nu sunt si eu, pana la urma, tot o gheisa de Bucuresti care doar are o impresie vaga cum ca ar fi libera. Precum Vishnu pe Oceanul de Lapte, care-si viseaza miile de vieti, confundandu-se cu ele si crezand ca este X si Y, cand el de fapt doar doarme, asa si eu cred ca sunt libera si ca pot face oricand, orice, in ciuda sculelor care intra si ies din mine constant, for many moons.

La fel precum Hatsumomo (de care ma simt cea mai apropiata, cu aceeasi rautate profunda, care insa la mine e adanc ingropata in spatele unui supraeu rigid), Sayuri sau Mameha, si eu ma asez pe patul alb, pregatit dinainte, privind cum peste mine se asaza o gorila de om, gata sa-si introduca sarpele in pestera mea. Seara trecuta am fost batuta de un client nou de-al meu, obligandu-ma sa-mi jur ca nu mai iau clienti noi (poate doar recomandati de alti vechi clienti de-ai mei).

Am ajuns la el si am fost surprinsa de incrancenarea de pe figura lui, cu ochii adanciti foarte mult in orbite si gura inclestata. S-a suit foarte repede pe mine, injurand ca la usa cortului. A inceput sa si-o bage in mine agresiv, impingandu-se mai mult decat posibil in vaginul meu. Totul a fost tolerabil pana cand m-a intors pe burta, penetrandu-ma pe la spate si lovindu-ma peste fese. Loviturile au devenit repetate si puternice, moment in care am ridicat tonul, zicand s-o lase mai moale. “Ce comentezi, tarfa jegoasa?” mi-a intors-o imediat, sucindu-ma cu fata spre el; m-a imobilizat de pat, fiind cu penisul tumefiat si erect inca in mine si a inceput sa-mi traga palme peste fata.

M-am ingrozit si am vazut in fata ochilor scena incendiului din filmul mai sus amintit; in mine era un incendiu de ura, repulsie, revolta, frica, deprimare si peste toate infiorarea la ideea ca ma voi alege cu un (alt) ochi vanat. Am inceput sa tip si sa ma zvarcolesc sub greutatea lui. Imi urla sa tac, in timp ce continua sa ma palmuiasca si sa mi-o traga. Simteam cum totul se zgaltaie sub mine, sub presiunea genitalelor lui. Am intins mana in nestire, undeva langa mine si am pus mana pe ceva tare (era un toc de ochelari). I-am tras una in cap, incercand rapid sa scap. Chiar inainte de a ajunge la usa, m-a prins, m-a trantit pe jos si a continuat sa ma violeze, transpirat, transpus, privindu-mi vaginul si departandu-mi labiile.

Am reusit cu greu sa scap, tragandu-i un pumn (am o mare vanataie) si luandu-i din portofel suma necesara pentru serviciile prestate + 50% pentru avariile suplimentare.

The URI to TrackBack this entry is: https://courtesanne.wordpress.com/2011/08/31/gheisa-de-bucuresti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. „viol” e un fel de a spune pentru ca eu cred ca tu esti in stare sa simti placerea din aceasta acuplare demetiala, care este o descarcare de sine pentru amandoi cum aproape niciodata nu se poate obtine. Ma intreb daca a fost real sau daca e doar rodul unei inchipuiri despre o dorinta.

  2. Adica, la atat ai evaluat tu un viol? La 50% in plus fata de tariful tau obisnuit?


Lasă un comentariu